Nasz Zespół

Specjalista Psychiatra, Psychiatra dzieci i młodzieży

Dr. Dorota Prażmowska

Ukończyła Akademię Medyczną w Warszawie, 4-letnie szkolenie z Psychoterapii Integracyjnej w SPCH oraz dwuletnie szkolenie podyplomowe w Terapii Rodziny w Instytucie Psychiatrii i Neurologii. Diagnosta ADOS-2 (Certyfikat z wykorzystania skali w badaniach klinicznych). Przeszkolenie w zakresie testu przesiewowego pod kątem autyzmu STAT (dzieci 2-3 r.ż.). Przez wiele lat pełniła funkcję starszego asystenta w Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie. Pracuje również w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży – Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

PSycholog

diagnoza autyzmu i treningi umiejętności społecznych

Justyna Kanciała

Ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz czteroletnie studia podyplomowe w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii przy Instytucie Psychologii Zdrowia PTP. Odbyła staż kliniczny w Ośrodku Psychoterapeutycznym Instytutu Psychologii Zdrowia PTP. Ma za sobą kurs pedagogiczny. Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2. Pracuje również w Poradni Rehabilitacyjnej dla Dzieci z Autyzmem i ich Rodzin w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Scolar. 

Pracuje w zespołach diagnostycznych oraz prowadzi terapię indywidualną oraz grupową z elementami treningu umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży rozwijających się w spektrum autyzmu. Współprowadzi grupy wsparcia dla rodziców.

Psycholog, Diagnoza Autyzmu

Justyna Gołowin

Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Psychologia Kliniczna Dziecka i dwuletnie Studium Pomocy Dzieciom Autystycznym i ich Rodzinom Fundacji Synapsis oraz III stopniowy kurs „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem” oraz liczne kursy i szkolenia dotyczące praktycznych aspektów pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zawodowe jako terapeuta zdobywała w Dziennym Ośrodku Terapeutyczno–Rehabilitacyjnym dla Osób Dorosłych z Autyzmem, w Poradni dla Dzieci z autyzmem i ich rodzin w Instytucie Psychiatrii i Neurologii oraz w Poradni Scolar. Ukończyła również Kurs Kwalifikacyjny z Pedagogiki, Oligofrenopedagogiki oraz Studia podyplomowe z Pedagogiki przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Aktualnie uczestniczy w procedurze diagnostycznej, jest certyfikowanym diagnostą ADOS – 2.

PSycholog

diagnoza autyzmu

Izabela Ratyńska

Ukończyła Wyższą Szkołę Psychologii Społecznej, wydziału Psychologii Klinicznej Dziecka. Główne zainteresowania dotyczą pracy z rodzinami wychowującymi dzieci adoptowane lub przyjęte do rodzin zastępczych, wykazujące deficyty w zakresie: zaburzeń przywiązania, dotknięte przewlekłą traumą rozwojową, dzieci po prenatalnej ekspozycji na alkohol oraz z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Ukończyła szkolenie dla zespołów diagnostycznych dla dzieci ze spektrum FASD prowadzonego przez PARPA. Pracuje w Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci w Punkcie Diagnostyczno-Konsultacyjnym FASada oraz jest członkiem zespołu diagnostycznego badającego dzieci w kierunku całościowych zaburzeń rozwojowych. Prowadzi również konsultacje indywidualne dla rodzin, grupy wsparcia oraz szkolenia. Aktualnie uczestnicz w procedurze diagnostycznej, jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2

Psycholog, Diagnoza ADHD

Agnieszka Mikuszewska

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku Psychologia Kliniczna oraz studiów podyplomowych z zakresu Neuropsychologii na SWPS. Specjalizuje się w diagnozie zaburzeń neurorozwojowych ADHD, zaburzeń poznawczych, ocenie intelektu, terapii neuropychologicznej, diagnozie i terapii integracji sensorycznej oraz psychoedukacji. Pracuje z osobami z zaburzeniami neurorozwojowymi (m.in. spektrum autyzmu, ADHD, dysleksja lub z trudności w zakresie uczenia się) oraz trudnościami poznawczymi wrodzonymi lub nabytymi (np. po urazach czaszki). Posiada kwalifikacje do diagnozy oraz terapii neuropsychologicznej, diagnozy i terapii integracji sensorycznej, terapii metodą Handle, terapii ręki, terapii metodą Kids Skills (terapia skoncentrowana na rozwiązaniach), czy terapii Son Rise (terapia niedyrektywna osób autystycznych). 

Logopeda

Edyta Zachurzok

Absolwentka logopedii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS). Posiada kwalifikacje Pedagogiczne do pracy nauczycielskiej zdobyte w Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z autyzmem. 

„Punktem wyjścia w mojej pracy logopedycznej jest pozytywna relacja z dzieckiem, rzetelna diagnoza i określenie krótkoterminowych celów terapeutycznych. W swojej pracy z małym człowiekiem kładę nacisk na prawidłowe funkcje połykowe i oddechowe, usprawnienie pracy warg i języka – wprowadzam elementy terapii miofunkcjonalnej. A to wszystko po to, by artykulacja poszczególnych głosek stabilizowała się i utrwalała efektywniej”

Psycholog,
TRENINGI UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

Adrianna Wagner

Ukończyła Uniwersytet Warszawski w specjalizacji Psychologia Kliniczna Dziecka i Rodziny. W trakcie studiów odbyła staż kliniczny w Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii UW. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w pracy w przedszkolu dwujęzycznym oraz psycholog-wychowawca w świetlicy socjoterapeutycznej Caritas DWP. W ramach Projektu Zambia 2019 pracowała z podopiecznymi sierocińca Kasisi Children Home. Obecnie pracuje również w Centrum Innowacyjnej Profilaktyki Epsilon, w którym zajmuje się promowaniem i realizacją działań wychowawczych i szkoleniowych wspierających dzieci i młodzież w zrównoważonym rozwoju, pracuje warsztatowo z dziećmi, rodzicami i nauczycielami. Prowadzi grupy treningu umiejętności społecznych.

Psycholog
Treningi Umiejętności Społecznych

Kinga Dudzińska

Psycholog o specjalności Klinicznej Dzieci, Młodzieży i Dorosłych. Doświadczenie zdobywała pracując indywidualnie oraz grupowo w placówkach terapeutycznych i edukacyjno-terapeutycznych (integracyjnych, specjalnych, a także prowadzonych metodą Montessori) skoncentrowanych na pracy z dziećmi z wyzwaniami w rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową, niepełnosprawnością intelektualną. Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach obejmujących swoim zakresem pracę terapeutyczną z dziećmi i młodzieżą, m.in.: Analiza Rysunku Dziecka; Trening Kompetencji Emocjonalnych; Trening Umiejętności Społecznych; Depresja Dzieci i Młodzieży; Komunikacja alternatywna i wspierająca; Dziecko z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju w Przedszkolu. Prowadzi grupy treningu umiejętności społecznych.

Psycholog,
TRENINGI UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

Adrianna Teperek

Pedagog specjalny z wieloletnim stażem, zaangażowana w pracę na rzecz dzieci i młodzieży oraz ich rodziców. Tytuł magistra pedagogiki specjalnej uzyskała z wynikiem bardzo dobrym na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Podczas licznych studiów podyplomowych rozwijała kompetencje do pracy z dziećmi, między innymi ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Ponadto jest diagnostą i terapeutą pedagogicznym w zakresie specyficznych trudności w uczeniu się, takich jak dysleksja rozwojowa i jej podtypy. 

Przeszła cykl szkoleń uprawniających do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych i Treningu Zastępowania Agresji oraz posiada w tym obszarze znaczne doświadczenie. 

Psycholog
Treningi Umiejętności Społecznych

Monika Tabor

Ukończyła Wyższą Szkołę na kierunku Psychologia, specjalizacja Psychologia Zdrowia i Psychoterapii. Uzupełnieniem studiów wyższych były studia podyplomowe na kierunkach : przygotowanie pedagogiczne, pedagogika specjalna, edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera, resocjalizacja i socjoterapia oraz studium terapii i treningu grupowego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog i specjalista do spraw wychowawczych w Ośrodkach Pomocy Społecznej, oraz jako kierownik świetlicy socjoterapeutycznej. Posiada kwalifikacje do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) oraz Treningu Zastępowania Agresji oraz posiada w tym obszarze znaczne doświadczenie. Od kilku lat pracuje na stanowisku psychologa szkolnego i pedagoga specjalnego. 

Nasza placówka

Zadaj pytanie